wtorek, 11 listopada 2014

Dwa kółka i wielka góra czyli Moja przygoda z Downhillem :)

Witam.

Z tej strony Wojtek ;)
Nasze zainteresowania nie ograniczają się do modeli. Jak już wcześniej pisaliśmy fotografia to kolejne nasze hobby. W wolnym czasie lubimy pojeździć też na rowerze. Nie zawsze jest to jednak takie sobie spokojne jeżdżenie. Czasami trzeba poszaleć ! Dlatego też od czasu do czasu lubię sobie gdzieś wyskoczyć... dosłownie. Od tego sezonu zacząłem praktykować dyscyplinę jaką jest downhill czyli ekstremalny zjazd na rowerze górskim z... górki ;) Jest to mój pierwszy sezon więc moje osiągnięcia są mizerne, ale powoli zaczynam rozumieć o co w tym sporcie chodzi. Dzisiaj testowałem nową hopkę zrobioną niedawno na naszym okolicznym ,,torze zjazdowym". Przy okazji poćwiczyłem też trochę skakanie i lądowanie. Nie obyło się bez gleby, ale tak to już jest w tym sporcie, jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz.

Poniżej kilka fotek z dzisiejszego wypadu.

 photo IMG_2548_zps2763a9cf.jpg
 photo IMG_2547-2_zps8e925af0.jpg  photo IMG_2541-2_zpse13df5fa.jpg

 photo IMG_2543_zpsafa2f18d.jpg


W przyszłym sezonie będzie Żar na 100%, może Wisła i Szczyrk, będzie się działo ;)

Pozdrawiam
Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz