niedziela, 10 maja 2015

Żar [ Diverse Downhill Contest 2015 ]

Cześć ;)
Pierwszy raz... pierwszy raz. pierwszy raz byłem na zawodach w DH! Tak to jest coś niesamowitego być na takiej imprezie. Nie startowałem w rywalizacji, ale samo patrzenie na zawodników zmagających się z ,,żarskim piekłem" jest nie do opisania. 

W niedzielę, wcześnie rano cała nasz rodzinka wybrała się do Międzybrodzia. Gdy dotarliśmy na miejsce pierwszym uwolniło niezliczoną ilość endorfin były rowery... Dziesiątki dopieszczonych i pięknych maszyn. Jeszcze nigdy nie widziałem tylu zjazdówek naraz... Carbonowe Treki Session ( zakochałem się w nich od pierwszego wejrzenia... ) i CTM Moons-y, Mondrakery Summum, Spece Demo, Ns Fuzzy, Gianty Glory, Antidoty Lifeline... Potem poszliśmy na metę zawodów gdzie zawodnicy kończyli swój przejazd bardzo efektownym skokiem. Wyglądało to wszystko tak niesamowicie, aż chciało się wziąć swój rower i zjechać...

Razem z tatą poszliśmy w górę trasy aż do samej mety na szczycie Żaru. Potem zeszliśmy trasą A-line by obadać teren. Nie obyło się bez adrenaliny. Okazało się, że kilku riderów chciało zjechać a my na trasie sobie idziemy jak nigdy nic. Jeden z nich prawie zderzył się z nami ale na szczęście w porę uskoczyliśmy. Podczas schodzenia okazało się, że nie tylko my mieliśmy taki pomysł- spotkaliśmy ekipę prącą w górę...

Taka impreza była doskonałą okazją do wypróbowania możliwości filmowych mojego smartfona. Xperia poradziła sobie całkiem ładnie popełniając kilka całkiem ładnych ujęć. Dorzuciłem do tego kilka zdjęć ( robione aparatem, nie telefonem ), muzyczkę i powstał krótki filmik z zawodów.


Poniżej fotki i filmik:

 photo IMG_3016_zpshkqjbfid.jpg  photo IMG_3015_zpsbingjhlg.jpg
 photo IMG_3019_zpsjqq8mc08.jpg  photo IMG_3017_zpsymqprxo9.jpg
 photo IMG_3018_zpslcigzizv.jpg
 photo IMG_3060_zps9cz5s6yx.jpg  photo IMG_3062_zpsasmbxgrj.jpg
 photo IMG_3061_zpstecm6eu9.jpg  photo IMG_3054_zpsab2an2ez.jpg  photo IMG_3042_zpsqiedkqhy.jpg  


Pozdrawiamy
Marek&Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz