piątek, 3 lutego 2017

No muszę w końcu zmienić te koła na 27,5"

Cześć ;)

Tu Wojtek.


Zima powoli się kończy ( dzisiaj było 4 stopnie na plusie ! ) więc czas wziąć się za rower. Ostatnio działo się dość sporo. Mój Mondraker Summum przeszedł konkretną metamorfozę, albo raczej odmłodzenie. W wyniku akcji gwarancyjnej otrzymałem nowiutką, świeżutką ramkę Summum Pro 2017 w rozmiarze M. W starej posypał się lakier, problem został rozwiązany błyskawicznie przez sklep 7Anna za co bardzo dziękuję. W szczególności chciałbym podziękować Wojtkowi z 7Anna za zajęcie się moją sprawą.

 photo IMG_7325_zpsiuwab9tf.jpg

No to się porobiło, co nie? Różowo będzie w tym sezonie ;) Oprócz ramki zmieniłem też kilka ważnych szczegółów jak opony ( Miniony DHR II dla maksymalnej trakcji na ciężkich trasach zjazdowych ) gripy ( ODI Rogue MTB, nie lock on, chcę spróbować czegoś grubszego dla maksymalnego komfortu dłoni ) a także napęd, a raczej kasetę i łańcuch. te dwie ostatnie części to mały ukłon w stronę bardziej komfortowego jeżdżenia w miejscach gdzie nie ma wyciągów- głównie lokale ale może i też jakieś małe enduro. Kaseta 11-36 w połączeniu z zębatką 34 daje większy zakres przełożeń ale także miększe przełożenia. Przeszedłem z 36 na 34 zęby z przodu ponieważ zauważyłem, że rzadko wykorzystuję twardsze przełożenia, na lokalach jeździłem na trzech najlżejszych biegach, w górach dość podobnie, rzadko kiedy potrzebowałem przykorbić przy większej prędkości ( czyżby to przez to że jestem lamusem co jeździ zbyt wolno? ;) ).


 photo IMG_7310_zpsorkhajxa.jpg

 photo IMG_7329_zpsefjbiq2x.jpg

Rok 2017 to będzie rok przełomowy. Postanowiłem, że w tym roku podejmę decyzję w którą stronę z moim dalszym rowerowaniem. Mam dwie drogi, zostaję przy DH i ścigam się lub przerzucam na enduro i także ścigam. Dlaczego akurat ten rok? A to dlatego że kończę liceum i planuje iść na studia. Wiadomo, studia to okres totalnego braku kasy więc enduro zdaje się lepszym wyborem. Nie ograniczam się tylko do miejscówek z wyciągami a to jest duża różnica. Oczywiście jeśli miałbym zmieniać rower to tylko na taki, który pozwala na jazdę po wszystkich najcięższych trasach DH ale także potrafi całkiem dobrze podjeżdżać. Hmmmmm Summum z jednopółką 180mm i kasetą 11-46 do podjeżdżania? Brzmi co najmniej dziwnie. Okazuje się jednak że to nie ja pierwszy wpadłem na taki pomysł:



No zobaczymy, zobaczymy...
No a teraz jeszcze filmik ze składania:


Pozdrawiam
Wojtek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz